«Әзіл-қалжың минуттары» Міне, бүгін, 2023 жылдың 14 ақпанында балабақшаның кіші топ бүлдіршіндері үшін тренингтер өтті. Балалар ертегі кейіпкерлеріне ұқсап, логикалық тапсырмаларды орындады! Ал, ортаңғы топ балалары ертегіге саяхат жасап, ойын, би жаттығулары арқылы кейіпкерлерге көмектесті. Психология апталығы аясындағы мұндай жұмыстардың тиімділігін балалардың жарқын эмоциялары, көмектесуге дайындығы көрсетеді. Педагог-психолог: Каткенова Е.С.
2023 жылдың 13 ақпанында балабақшамызда «Психология апталығы» аясында «Күлкіні сыйла» - «Күлкі сыйла» акциясы өткізілуде, оның мақсаты – жағымды эмоционалды атмосфераны құру. Күлкі біздің әлемді әдемі етеді! Туыстарының, әріптестерінің, достарының күлкісі көңілімізді көтереді, өзімізге сенімділік береді! Әлемімізді бақыт түстерімен толтыру үшін күлейік! Педагог-психолог: Каткенова Е.С.
https://kst-4sad.edugov.kz/kz/psikholog-ke-esteri.html#sigFreeId1e03f6dca4
«Толеранттылық күніне» арналған іс-шаралар аясында «Достық аралы» балабақшасында «Достық», «Қуаныш», «Нежность» және «Верблюженок» топтарында тренингтер өткізілді.Балалармен әңгімелесті. Толеранттылық туралы, сонымен қатар қарым-қатынас дағдыларын, жауап беруді және өзіне деген сенімділікті дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар. Рефлексия арқылы: «Көбелектер» балалар өз әсерлерін білдірді, эмоционалды түрде жауап берді. Педагог-психолог: Каткенова Е.С.
https://kst-4sad.edugov.kz/kz/psikholog-ke-esteri.html#sigFreeIdb02d871e90
«Біз әртүрліміз, бірақ біз біргеміз!» Осы атаумен ТЖД бар балаларға арналған арнайы топта толеранттылық пен достық қарым-қатынасты тәрбиелеу мақсатында ерекше тренинг өткізілді. Коммуникативті ойындардың көмегімен балалар қоғамда өзара әрекеттесу, сонымен қатар бірлескен іс-әрекеттерді орындау қабілетін үйренді. Тренингтің нәтижесі арт-терапия болды, онда балалар өздері сурет сала отырып, планетада тұратын адамдар бір-бірінен ерекшеленетінін, бірақ оларды мейірімділік, сүйіспеншілік және бір-біріне деген құрмет біріктіретіні туралы айтты. Педагог-психолог: Каткенова Е.С.

Балаға эмоционалдық және бұлшықет кернеулерін түсіруге қалай көмектесуге болады
Судағы ойындар. Ванна, жылы душ, күні бойғы қақ –
шаршау, ашулану – баладан ағып кетеді. Ойындар шусыз және сабырлы болуы шарт.
Таза ауа. Баламен серуендей жүріп, сіз онымен әңгімелесуге, күні бойы болғанды талқылауға тамаша мүмкіндік аласыз. Егер бір жағымсыз,баланы алаңдататын жағдай болса, ол оған кеш бойына әсер етпеуі үшін ол туралы бірден сөйлесіп алу қажет. 3
Теледидарды алып тастау. Шаршаған миды экранның жарығы одан сайын шаршатады. Тыныш әрі сүйікті мультфильмі ғана шектеусіз.
Ұйқыға кету рәсімі. Бұл сүйікті ертегісін оқу, тыныштандыратын массаж, тыныш, әрі сазды музыка тыңдау болуы мүмкін: «теңіз шуылы» немесе жаңбыр дыбысы 5
Ата-аналар үздік көмекшілер. Егер бала шулы күн соңынан соң оны үйде «тыныш жағажай» күтіп тұрғанына қатты сенсе және білсе, онда балабақшада болған уақыты оған мәңгілік болып көрінбейді, және стресс кетеді. 6
Ата-аналарға өте маңызды:
Күн тәртібін сақтау-өзіне қызмет жасай білу машықтарын қалыптастыру, үй режимін балабақша күн тәртібіне жақындату.Отбасында сабырлы жай-күйді қамтамасыз ету. Эмоционалды қолдау көрсету.Баланы жиі аямалаңыз.Онымен көңілді, қимыл ойындарын ойнаңыз,айқын эмоцияларын, бала күлкісін қолпаштаңыз.Жетіспейтін қарым-қатынасты толықтырыңыз.
Шыдамды болу Баланың көз жасы мен еркелігіне. Есте сақтаңыз, балаға қазір оңай емес. Көз жасы- жағымсыз эмоцияның шынайы шығуы.
Өз бетінше істеуге үйрету. Өзіне қызмет көрсетуі машықтарын дамыту.
Икемділік көрсетіңіз. Баланың мереке күндерінен және ауырған күндерінен кейінгі уақытын ескеріңіз.
Істеген ісіңізде жүйелілік пен сенімділік болсын. Қоштасу сценасын қысқартыңыз, «қоштасу рәсімін» жасап алыңыз. Жайбырақат қалғанын мақтауды ұмытып кетпеңіз.
Балабақшаға, тәрбиешілерге, тәрбиешінің көмекшілеріне деген жақсы қарым-қатынасын дамытыңыз.
Баланың балабақшаға адаптациясы үрдісі кезінде баламен мұқият және шыдамды болыңыз, көбірек сезіміңізді, қамқорлығыңыз мен махабатыңызды көрсетіңіз. Өйткені балаға сүйікті анасы мен әкесінен басқа ештеме қажет емес!
Жетістікті мотивациялаңыз! Балабақшаға және тәрбиешілерге деген жақсы, жағымды қарым-қатынасты жасаңыз! Өз балабақшаңыздың жағымды оқиғаларын айтып беріңіз!
Сізді алаңдатуы қажет белгілер!
- Күйзеліске дейін әкелетін үнемі,бітпейтін жылау. Баланы ұзақ уақыт көндіре, тыныштандыра алмау.
-Құсуға дейін баратын жылау.
-Патологиялық әдеттердің пайда болуы:саусақ сору,тырнақ тістеу, ұйқы алдында тербелу.
Бұл жағдайларда міндетті түрде маған кеңес алуға келу қажет!
Сізге және балаңызға сәттілік!
Баламен қалай жұмыс істеп, қабілеттерін дамытуға болады:
- Зейін мен есте сақтауын дамытыңыз. Кітап сатып алыңыз, оқып беріңіз және танымдық процестерін дамытатын ойындар мен жаттығулары бар кітаптарды қолданыңыз.
- Есту қабілеті мен мәнерлеп оқуын дамытыңыз. Баламен бір жетіде бір тақпақ жаттаңыз. Жұмбақтар шешіңіз.
- Ойлауын дамытыңыз. Логикалық тапсырмалар мен сұрақтар арқылы балада ойлау қабілеттерін, байқампаздығын, әуестенушілігін, қоршаған ортаны тануға деген қызығушылығын қалыптастырыңыз
- Қолдың ұсақ моторикасын дамытыңыз. Балаға қарындашты қолында дұрыс ұстауға үйретіңіз (сізге қаламсап пен қарындашқа кигізілетін гельді тренажерлар көмекке келеді),сондай-ақ пішіндерді, нүктелер бойынша және үлгі бойынша суреттерді бояуға тапсырмалар беріңіз, жазу үлгілерін, бояулармен және борлармен сурет салу беріңіз)
- Дербестікті дамытыңыз. Бала орындай алатын шағын тапсырмалар ұсыныңыз, міндетті түрде нәтижесін мақтаңыз. Баланың бойына табандылықты, еңбексүйгіштікті, бастаған істі аяғына дейін жеткізе білуді сіңіріңіз.
- Жағдайды шешуге деген талпынысын дамытыңыз. Мысалға, кеше суға түсуге болатын еді, ал бүгін болмайды, себебін анықтауды ұсыныңыз.
- Бірге оқыңыз.Кітапты оқып беріп, мазмұнын сұраңыз. Оқырман күнделігін бастаңыз.
- Рефлексия жасаңыз. Серуеннен кейін баладан көшеде не көргенін сұраңыз. Сонымен қатар ұйықтар алдында күні бойына не қызықтар болғаны жайлы әңгімелесіңіз.
- Жеңіске мотивация жасаңыз. Мектепке жағымды қатынас орнатыңыз. Өз өміріңізден жақсы оқиғалар айтып беріңіз.